25th Feb 2009

Last night i was so bz..Kana Suruh Bali Barang Makan for Dinner..Menu For That night Is NASI AYAM From Muli Catering..At the same Time Jua My Sis and Emman Bawa Aku Memcari kan Selipar Drg Tuk 1st March Ne..Aku Pun INda tau sapa yg kn Kawin ani..ahhaha..Balik Kaja Tarus Ke KB Town.Di Kepala Ku tym 2 Semua Barang2 Mkan yg d pasan..After 40min Baru th drg Puas hati dengan Selipar yg aku pilih.


From the shoes Stor we walked to MiliMewah..Sampai di sana Tarus bali barang sal Kelambatan sudah.So aku yg balik2 kana call.Dalam masa a2 jua aku Tais liur Milo Pink..Adakah patut..


Sampai Umah Dengan banggan ny aku Turun..Then daH Kana cek Barang yg ku bali 2 ada yg inda..Upan ny aku Nada Bali Planta.. Abis lh aku kana marah.ahahah..mlz th ku lagi bejln..


Malam Nya Effy,Acong and Amoi datang..Amoi Bakal Pengantin Baru jua end of this March..Masih Jua mampu Bejln..P inda apa Pengantin masa ani Semau ROCK.huhu..


so Here is Some pic of effy, acong and amoi


Pelamin Seri Kayangan

Amoi Bakal Pengantin end Of this March ia kawin

Ap n Acong Inda Tau Bila..ahahahha..

Sekejap ada...


Sekejap Tak ada..


0 comments: